Oficialus pavadinimas: Viešoji įstaiga "Vilnelės šeimos klinika"

Viešoji įstaiga "Vilnelės šeimos klinika" Įmonės kodas 306348251

Viešoji įstaiga "Vilnelės šeimos klinika" PVM kodas LT100016538015 nuo 2024-01-11 (prieš 1 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje Viešoji įstaiga "Vilnelės šeimos klinika" (draudėjo kodas 4121570, mokesčių mokėtojo kodas 306348251) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis:

Įmonėje Viešoji įstaiga "Vilnelės šeimos klinika":

Viešoji įstaiga "Vilnelės šeimos klinika" (306348251) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2025-08 64 1,507 22,618
2025-07 61 1,435 21,424
2025-06 60 1,364 20,251
2025-05 63 1,323 20,574
2025-04 66 1,129 18,445
2025-03 65 1,735 26,783
2025-02 61 1,255 18,843
2025-01 59 1,518 21,531
2024-12 53 1,322 15,968
2024-11 46 1,516 15,473
2024-10 37 1,640 15,049
2024-09 18 2,615 11,828
2024-08 7 5,157 9,037
2024-07 5 4,898 6,556
2024-06 5 4,521 6,099
2024-05 5 4,152 5,651
2024-04 3 - -
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 1 - -
2023-07 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų