Oficialus pavadinimas: Vilkaviškio sveikatos namai, UAB

Vilkaviškio sveikatos namai, UAB Įmonės kodas 306321667

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje Vilkaviškio sveikatos namai, UAB (draudėjo kodas 4105394, mokesčių mokėtojo kodas 306321667) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis:

Įmonėje Vilkaviškio sveikatos namai, UAB:

Vilkaviškio sveikatos namai, UAB (306321667) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2025-09 30 2,430 16,746
2025-08 28 2,311 14,831
2025-07 29 2,524 16,777
2025-06 29 2,312 15,351
2025-05 28 2,359 15,074
2025-04 28 2,227 14,435
2025-03 28 2,208 14,265
2025-02 27 2,250 14,030
2025-01 26 2,270 13,624
2024-12 26 2,475 13,554
2024-11 27 2,179 12,231
2024-10 27 2,253 13,984
2024-09 25 2,187 12,540
2024-08 25 2,278 13,020
2024-07 25 2,312 13,268
2024-06 26 2,151 12,951
2024-05 26 2,151 12,969
2024-04 25 2,124 12,372
2024-03 26 2,069 12,543
2024-02 24 2,135 11,977
2024-01 24 2,200 12,379
2023-12 24 2,086 10,239
2023-11 25 2,007 10,415
2023-10 21 2,342 10,385
2023-09 21 2,289 11,395
2023-08 21 2,216 11,009
2023-07 17 1,055 4,271
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų