Oficialus pavadinimas: "Kelio vizija", UAB

"Kelio vizija", UAB Įmonės kodas 306290047

"Kelio vizija", UAB PVM kodas LT100015869417 nuo 2023-04-18 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje "Kelio vizija", UAB (draudėjo kodas 4083829, mokesčių mokėtojo kodas 306290047) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis:

Įmonėje "Kelio vizija", UAB:

"Kelio vizija", UAB (306290047) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2025-08 10 2,598 6,107
2025-07 9 2,710 5,773
2025-06 9 2,803 5,991
2025-05 10 2,621 6,186
2025-04 9 2,553 5,409
2025-03 9 1,483 3,211
2025-02 4 2,089 2,028
2025-01 10 2,614 6,296
2024-12 10 2,586 6,222
2024-11 10 3,318 7,944
2024-10 10 3,304 7,916
2024-09 10 2,674 6,405
2024-08 10 2,858 6,848
2024-07 10 2,383 5,717
2024-06 10 3,745 8,873
2024-05 10 2,640 6,294
2024-04 7 2,647 4,497
2024-03 5 2,913 3,535
2024-02 5 1,791 2,174
2024-01 8 1,942 3,771
2023-12 8 2,288 4,443
2023-11 8 3,351 6,506
2023-10 7 3,350 5,692
2023-09 8 2,408 4,675
2023-08 7 2,574 4,373
2023-07 7 2,627 4,464
2023-06 6 2,359 3,436
2023-05 1 - -
2023-04 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų