Oficialus pavadinimas: "Piana Vyshnia LT", UAB

"Piana Vyshnia LT", UAB Įmonės kodas 306276987

"Piana Vyshnia LT", UAB PVM kodas LT100016048913 nuo 2023-06-28 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje "Piana Vyshnia LT", UAB (draudėjo kodas 4078705, mokesčių mokėtojo kodas 306276987) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis:

Įmonėje "Piana Vyshnia LT", UAB:

"Piana Vyshnia LT", UAB (306276987) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2025-09 20 1,981 9,122
2025-08 21 1,964 9,525
2025-07 21 2,142 10,545
2025-06 23 1,787 9,596
2025-05 23 1,904 10,225
2025-04 26 1,508 9,199
2025-03 22 2,008 10,367
2025-02 26 1,790 10,893
2025-01 20 1,690 7,859
2024-12 18 2,180 9,149
2024-11 17 2,077 8,153
2024-10 16 1,842 6,804
2024-09 19 1,673 7,293
2024-08 22 1,414 7,179
2024-07 20 1,698 7,825
2024-06 18 1,765 7,186
2024-05 18 1,647 6,729
2024-04 18 1,731 7,115
2024-03 12 1,979 5,476
2024-02 11 1,693 4,314
2024-01 14 1,519 4,956
2023-12 15 1,724 5,959
2023-11 12 2,082 5,750
2023-10 12 930 2,546
2023-09 2 - -
2023-08 2 - -
2023-07 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų