Oficialus pavadinimas: "Ken transportas", UAB

"Ken transportas", UAB Įmonės kodas 306237767

"Ken transportas", UAB PVM kodas LT100016107317 nuo 2023-07-21 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje "Ken transportas", UAB (draudėjo kodas 4063832, mokesčių mokėtojo kodas 306237767) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis:

Įmonėje "Ken transportas", UAB:

"Ken transportas", UAB (306237767) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2025-10 123 1,574 43,100
2025-09 125 1,597 44,409
2025-08 117 1,548 40,235
2025-07 115 1,656 42,403
2025-06 121 1,597 41,687
2025-05 120 1,528 39,685
2025-04 119 1,501 38,639
2025-03 113 1,481 35,990
2025-02 105 1,457 32,943
2025-01 93 1,273 25,557
2024-12 70 1,316 19,999
2024-11 56 1,206 14,730
2024-10 45 1,105 10,739
2024-09 28 1,064 6,256
2024-08 14 908 2,572
2024-07 8 1,008 1,598
2024-06 6 717 913
2024-05 5 433 465
2024-04 2 - -
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 2 - -
2023-07 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 2 - -
2023-04 1 - -
2023-03 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų