Oficialus pavadinimas: Paupio, MB

Paupio, MB Įmonės kodas 306143467

Paupio, MB PVM kodas LT100015800712 nuo 2023-03-27 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje Paupio, MB (draudėjo kodas 4016417, mokesčių mokėtojo kodas 306143467) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis:

Įmonėje Paupio, MB:

Paupio, MB (306143467) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2025-09 11 1,641 4,099
2025-08 17 1,472 5,599
2025-07 2 - -
2025-06 14 1,136 3,669
2025-05 12 1,137 3,171
2025-04 9 983 2,045
2025-03 5 1,213 1,421
2025-02 6 892 1,267
2025-01 6 995 1,402
2024-12 7 1,175 1,890
2024-11 7 1,401 2,261
2024-10 7 1,013 1,627
2024-09 10 1,186 2,720
2024-08 13 1,408 4,139
2024-07 13 1,207 3,559
2024-06 8 1,155 2,085
2024-05 7 1,288 2,087
2024-04 5 930 1,063
2024-03 5 1,006 1,155
2024-02 5 1,028 1,171
2024-01 4 976 920
2023-12 6 947 1,303
2023-11 7 935 1,518
2023-10 7 887 1,433
2023-09 10 1,048 2,442
2023-08 14 1,141 3,725
2023-07 15 1,023 3,589
2023-06 15 827 2,885
2023-05 11 1,012 2,648
2023-04 9 760 1,583
2023-03 6 739 1,052
2023-02 5 714 834
2023-01 3 - -
2022-12 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų