Oficialus pavadinimas: "Airwelltec", UAB

"Airwelltec", UAB Įmonės kodas 306125565

"Airwelltec", UAB PVM kodas LT100015226112 nuo 2022-08-30 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje "Airwelltec", UAB (draudėjo kodas 4007691, mokesčių mokėtojo kodas 306125565) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-12 mėnesio gale dirbo 29 darbuotojai (apdraustieji).

"Airwelltec", UAB (306125565) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-12 29 1,321 8,857
2024-11 30 1,375 9,591
2024-10 27 1,377 8,309
2024-09 27 1,210 7,697
2024-08 25 1,209 7,014
2024-07 24 1,147 6,459
2024-06 23 1,358 7,268
2024-05 26 1,125 6,826
2024-04 26 1,170 7,020
2024-03 25 1,396 8,144
2024-02 27 1,269 7,912
2024-01 22 1,345 6,751
2023-12 21 994 4,766
2023-11 19 1,403 6,132
2023-10 16 1,340 4,948
2023-09 14 1,456 4,766
2023-08 15 1,314 4,570
2023-07 15 1,406 4,869
2023-06 11 1,400 3,526
2023-05 11 1,426 3,653
2023-04 12 1,220 3,370
2023-03 13 1,388 4,209
2023-02 13 1,223 3,732
2023-01 11 1,222 3,133
2022-12 12 1,195 3,318
2022-11 12 1,203 3,335
2022-10 10 1,342 3,106
2022-09 1 - -
2022-08 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų