Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys
Įmonėje Asymmetry, UAB (draudėjo kodas 3992310, mokesčių mokėtojo kodas 306116324) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-12 mėnesio gale dirbo 9 darbuotojai (apdraustieji).
Asymmetry, UAB (306116324) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis
|
Darbuotojai
(apdraustųjų skaičius)
|
Vidutinis atlyginimas
|
Valstybinio socialinio draudimo
Įmokų suma
|
2024-12
|
9
|
1,544
|
2,654
|
2024-11
|
9
|
1,998
|
3,419
|
2024-10
|
9
|
1,941
|
3,593
|
2024-09
|
9
|
1,340
|
2,929
|
2024-08
|
6
|
2,151
|
3,133
|
2024-07
|
5
|
2,698
|
3,274
|
2024-06
|
6
|
2,267
|
3,301
|
2024-05
|
6
|
1,641
|
2,390
|
2024-04
|
6
|
2,070
|
3,014
|
2024-03
|
6
|
2,004
|
2,918
|
2024-02
|
6
|
1,905
|
2,774
|
2024-01
|
6
|
2,273
|
3,310
|
2023-12
|
7
|
1,203
|
2,044
|
2023-11
|
6
|
2,209
|
3,074
|
2023-10
|
5
|
1,333
|
1,549
|
2023-09
|
5
|
1,766
|
2,051
|
2023-08
|
5
|
2,045
|
2,397
|
2023-07
|
5
|
2,432
|
2,863
|
2023-06
|
5
|
1,998
|
2,334
|
2023-05
|
5
|
2,393
|
2,904
|
2023-04
|
5
|
2,057
|
2,496
|
2023-03
|
4
|
1,326
|
1,287
|
2023-02
|
4
|
1,789
|
1,737
|
2023-01
|
4
|
1,671
|
1,622
|
2022-12
|
4
|
1,508
|
1,464
|
2022-11
|
4
|
983
|
955
|
2022-10
|
2
|
-
|
-
|
2022-09
|
2
|
-
|
-
|
2022-08
|
2
|
-
|
-
|
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.
Informacijos šaltinis
VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.