Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys
Įmonėje "STATRIJA", UAB (draudėjo kodas 3969715, mokesčių mokėtojo kodas 306089101) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-12 mėnesio gale dirbo 9 darbuotojai (apdraustieji).
"STATRIJA", UAB (306089101) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis
|
Darbuotojai
(apdraustųjų skaičius)
|
Vidutinis atlyginimas
|
Valstybinio socialinio draudimo
Įmokų suma
|
2024-12
|
9
|
781
|
1,552
|
2024-11
|
9
|
1,540
|
3,040
|
2024-10
|
9
|
1,540
|
3,040
|
2024-09
|
7
|
1,540
|
2,339
|
2024-08
|
8
|
1,806
|
3,181
|
2024-07
|
8
|
1,113
|
1,956
|
2024-06
|
1
|
-
|
-
|
2024-05
|
1
|
-
|
-
|
2024-04
|
1
|
-
|
-
|
2024-03
|
1
|
-
|
-
|
2024-02
|
1
|
-
|
-
|
2024-01
|
1
|
-
|
-
|
2023-12
|
1
|
-
|
-
|
2023-11
|
1
|
-
|
-
|
2023-10
|
1
|
-
|
-
|
2023-09
|
3
|
-
|
-
|
2023-08
|
6
|
1,388
|
1,867
|
2023-07
|
10
|
1,533
|
3,375
|
2023-06
|
18
|
1,585
|
6,358
|
2023-05
|
16
|
1,308
|
4,627
|
2023-04
|
17
|
1,165
|
4,112
|
2023-03
|
15
|
1,217
|
3,831
|
2023-02
|
10
|
1,400
|
3,103
|
2023-01
|
11
|
1,162
|
2,837
|
2022-12
|
11
|
966
|
2,331
|
2022-11
|
14
|
1,159
|
3,471
|
2022-10
|
14
|
1,083
|
3,270
|
2022-09
|
14
|
1,027
|
3,101
|
2022-08
|
11
|
1,068
|
2,531
|
2022-07
|
5
|
878
|
915
|
2022-06
|
1
|
-
|
-
|
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.
Informacijos šaltinis
VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.