Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys
Įmonėje APC Kaunas, UAB (draudėjo kodas 3969158, mokesčių mokėtojo kodas 306087328) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-12 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).
APC Kaunas, UAB (306087328) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis
|
Darbuotojai
(apdraustųjų skaičius)
|
Vidutinis atlyginimas
|
Valstybinio socialinio draudimo
Įmokų suma
|
2024-12
|
6
|
800
|
1,068
|
2024-11
|
6
|
895
|
1,187
|
2024-10
|
5
|
617
|
701
|
2024-09
|
4
|
617
|
573
|
2024-08
|
6
|
623
|
854
|
2024-07
|
6
|
470
|
646
|
2024-06
|
6
|
479
|
658
|
2024-05
|
6
|
467
|
641
|
2024-04
|
6
|
416
|
572
|
2024-03
|
4
|
337
|
315
|
2024-02
|
5
|
577
|
645
|
2024-01
|
6
|
432
|
566
|
2023-12
|
5
|
397
|
425
|
2023-11
|
5
|
331
|
354
|
2023-10
|
5
|
488
|
522
|
2023-09
|
5
|
492
|
527
|
2023-08
|
6
|
419
|
538
|
2023-07
|
5
|
459
|
491
|
2023-06
|
5
|
428
|
476
|
2023-05
|
6
|
383
|
506
|
2023-04
|
6
|
387
|
511
|
2023-03
|
7
|
381
|
585
|
2023-02
|
7
|
381
|
584
|
2023-01
|
7
|
385
|
590
|
2022-12
|
7
|
344
|
529
|
2022-11
|
8
|
321
|
567
|
2022-10
|
7
|
382
|
586
|
2022-09
|
8
|
403
|
718
|
2022-08
|
8
|
372
|
659
|
2022-07
|
7
|
350
|
532
|
2022-06
|
7
|
272
|
418
|
2022-05
|
2
|
-
|
-
|
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.
Informacijos šaltinis
VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.