Oficialus pavadinimas: Itexperts, UAB

Itexperts, UAB Įmonės kodas 306073638

Itexperts, UAB PVM kodas LT100015635218 nuo 2023-02-02 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje Itexperts, UAB (draudėjo kodas 3961087, mokesčių mokėtojo kodas 306073638) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-12 mėnesio gale dirbo 9 darbuotojai (apdraustieji).

Itexperts, UAB (306073638) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-12 9 2,562 4,871
2024-11 10 2,448 5,174
2024-10 10 2,628 5,557
2024-09 10 2,612 5,521
2024-08 10 2,614 5,526
2024-07 10 2,624 5,547
2024-06 10 2,544 5,376
2024-05 10 2,355 4,975
2024-04 10 2,326 4,913
2024-03 9 2,294 4,312
2024-02 9 1,966 3,710
2024-01 9 2,239 4,232
2023-12 9 2,266 4,284
2023-11 9 2,312 4,372
2023-10 9 2,269 4,290
2023-09 5 1,693 1,746
2023-08 4 1,318 1,136
2023-07 4 1,025 887
2023-06 4 1,318 1,136
2023-05 4 704 614
2023-04 4 886 765
2023-03 3 - -
2023-02 4 137 128
2023-01 4 143 131
2022-12 1 - -
2022-11 1 - -
2022-10 1 - -
2022-09 1 - -
2022-08 1 - -
2022-07 1 - -
2022-06 1 - -
2022-05 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų