Oficialus pavadinimas: Relivita, MB

Relivita, MB Įmonės kodas 306066832

Relivita, MB PVM kodas LT100015843211 nuo 2023-04-11 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje Relivita, MB (draudėjo kodas 3958004, mokesčių mokėtojo kodas 306066832) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis:

Įmonėje Relivita, MB:

Relivita, MB (306066832) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2025-10 5 854 990
2025-09 5 935 1,088
2025-08 5 779 899
2025-07 6 907 1,276
2025-06 4 1,041 1,010
2025-05 4 1,041 1,011
2025-04 4 1,041 1,011
2025-03 5 1,279 1,552
2025-02 5 1,041 1,263
2025-01 5 1,041 1,263
2024-12 5 849 1,030
2024-11 5 927 1,124
2024-10 5 862 1,046
2024-09 4 926 898
2024-08 5 798 969
2024-07 4 932 905
2024-06 4 932 905
2024-05 4 911 856
2024-04 4 931 875
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 2 - -
2022-11 2 - -
2022-10 2 - -
2022-09 2 - -
2022-08 2 - -
2022-07 2 - -
2022-06 2 - -
2022-05 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų