Oficialus pavadinimas: Smart meal Baltics, UAB

Smart meal Baltics, UAB Įmonės kodas 306055782

Smart meal Baltics, UAB PVM kodas LT100015073212 nuo 2022-07-01 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Smart meal Baltics, UAB (draudėjo kodas 3950776, mokesčių mokėtojo kodas 306055782) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 15 darbuotojai (apdraustieji).

Smart meal Baltics, UAB (306055782) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 15 1,636 5,718
2024-08 16 1,520 5,668
2024-07 17 1,565 6,218
2024-06 15 1,623 5,674
2024-05 15 1,499 5,092
2024-04 19 1,320 5,713
2024-03 16 1,565 5,868
2024-02 15 1,465 5,168
2024-01 15 1,312 4,656
2023-12 15 1,467 5,188
2023-11 14 1,568 5,152
2023-10 15 1,369 4,841
2023-09 15 1,072 3,873
2023-08 15 1,277 4,594
2023-07 14 1,178 3,902
2023-06 15 1,117 3,979
2023-05 18 989 4,272
2023-04 16 1,182 4,539
2023-03 15 1,164 4,196
2023-02 16 1,172 4,506
2023-01 15 1,157 4,164
2022-12 15 1,342 4,830
2022-11 13 1,182 3,727
2022-10 13 1,102 3,475
2022-09 12 1,009 2,937
2022-08 10 544 1,319
2022-07 3 - -
2022-06 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų