Oficialus pavadinimas: TGW Lietuva, TGW Limited filialas

TGW Lietuva, TGW Limited filialas Įmonės kodas 306054506

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje TGW Lietuva, TGW Limited filialas (draudėjo kodas 3950621, mokesčių mokėtojo kodas 306054506) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 59 darbuotojai (apdraustieji).

TGW Lietuva, TGW Limited filialas (306054506) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 59 5,017 66,993
2024-08 60 3,748 50,696
2024-07 59 3,780 50,229
2024-06 57 5,465 70,581
2024-05 55 3,848 47,563
2024-04 56 3,379 42,229
2024-03 55 5,512 68,018
2024-02 57 3,711 47,321
2024-01 54 3,499 42,059
2023-12 55 4,850 59,508
2023-11 55 3,627 44,539
2023-10 53 3,334 39,242
2023-09 53 4,071 48,290
2023-08 52 3,216 37,333
2023-07 52 3,126 36,384
2023-06 51 3,933 45,082
2023-05 50 3,092 34,519
2023-04 50 2,944 32,962
2023-03 51 4,608 52,687
2023-02 52 2,993 34,718
2023-01 52 2,837 32,786
2022-12 54 3,572 42,860
2022-11 55 2,960 36,253
2022-10 55 3,214 39,365
2022-09 52 3,500 40,584
2022-08 53 2,613 30,803
2022-07 52 2,642 30,600
2022-06 51 3,314 37,590
2022-05 51 2,682 30,442
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų