Oficialus pavadinimas: "Trans Solutions LT", UAB

"Trans Solutions LT", UAB Įmonės kodas 306042226

"Trans Solutions LT", UAB PVM kodas LT100015883715 nuo 2023-04-22 (prieš 1 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Trans Solutions LT", UAB (draudėjo kodas 3946889, mokesčių mokėtojo kodas 306042226) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 18 darbuotojai (apdraustieji).

"Trans Solutions LT", UAB (306042226) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 18 193 830
2024-08 2 - -
2024-07 12 139 398
2024-06 3 - -
2024-05 1 - -
2024-04 21 750 3,545
2024-03 57 1,471 18,983
2024-02 103 1,263 29,645
2024-01 134 1,578 48,260
2023-12 139 1,189 37,393
2023-11 143 998 32,513
2023-10 154 1,062 36,888
2023-09 149 1,049 35,346
2023-08 156 1,415 50,222
2023-07 146 1,082 35,839
2023-06 136 1,073 31,607
2023-05 137 994 29,463
2023-04 139 1,037 31,221
2023-03 142 1,203 36,820
2023-02 128 1,183 32,807
2023-01 105 915 20,759
2022-12 77 816 13,625
2022-11 58 764 9,674
2022-10 45 1,152 11,320
2022-09 14 372 1,149
2022-08 6 734 986
2022-07 2 - -
2022-06 2 - -
2022-05 2 - -
2022-04 2 - -
2022-03 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų