Oficialus pavadinimas: "Trans Solutions LT", UAB

"Trans Solutions LT", UAB Įmonės kodas 306042226

"Trans Solutions LT", UAB PVM kodas LT100015883715 nuo 2023-04-22 (prieš 1 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Trans Solutions LT", UAB (draudėjo kodas 3946889, mokesčių mokėtojo kodas 306042226) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-08 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Trans Solutions LT", UAB (306042226) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-08 2 - -
2024-07 12 139 398
2024-06 3 - -
2024-05 1 - -
2024-04 21 750 3,545
2024-03 57 1,471 18,983
2024-02 103 1,263 29,645
2024-01 134 1,578 48,260
2023-12 139 1,189 37,393
2023-11 143 998 32,513
2023-10 154 1,062 36,888
2023-09 149 1,049 35,346
2023-08 156 1,415 50,222
2023-07 146 1,082 35,839
2023-06 136 1,073 31,607
2023-05 137 994 29,463
2023-04 139 1,037 31,221
2023-03 142 1,203 36,820
2023-02 128 1,183 32,807
2023-01 105 915 20,759
2022-12 77 816 13,625
2022-11 58 764 9,674
2022-10 45 1,152 11,320
2022-09 14 372 1,149
2022-08 6 734 986
2022-07 2 - -
2022-06 2 - -
2022-05 2 - -
2022-04 2 - -
2022-03 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų