Oficialus pavadinimas: "Antaninis obuolys", UAB

"Antaninis obuolys", UAB Įmonės kodas 306013986

"Antaninis obuolys", UAB PVM kodas LT100014771417 nuo 2022-03-01 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Antaninis obuolys", UAB (draudėjo kodas 3939407, mokesčių mokėtojo kodas 306013986) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Antaninis obuolys", UAB (306013986) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 2,023 1,854
2024-08 5 1,737 1,965
2024-07 5 2,040 2,303
2024-06 5 2,015 2,276
2024-05 5 1,709 1,951
2024-04 5 2,020 2,281
2024-03 5 2,018 2,280
2024-02 5 1,928 2,183
2024-01 5 1,881 2,134
2023-12 5 1,833 2,080
2023-11 5 1,852 2,102
2023-10 5 1,863 2,115
2023-09 5 1,853 2,104
2023-08 5 1,859 2,112
2023-07 5 1,828 2,075
2023-06 5 1,829 2,079
2023-05 5 1,583 1,816
2023-04 5 1,805 2,048
2023-03 5 1,602 1,799
2023-02 5 1,844 2,093
2023-01 5 1,853 2,104
2022-12 5 1,829 2,075
2022-11 5 1,825 2,071
2022-10 5 1,828 2,074
2022-09 5 1,484 1,676
2022-08 3 - -
2022-07 2 - -
2022-06 2 - -
2022-05 2 - -
2022-04 1 - -
2022-03 1 - -
2022-02 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų