Oficialus pavadinimas: Aviatema equipment, UAB

Aviatema equipment, UAB Įmonės kodas 306005128

Aviatema equipment, UAB PVM kodas LT100014835316 nuo 2022-03-25 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Aviatema equipment, UAB (draudėjo kodas 3937567, mokesčių mokėtojo kodas 306005128) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 11 darbuotojai (apdraustieji).

Aviatema equipment, UAB (306005128) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 11 1,354 3,320
2024-08 10 1,587 3,573
2024-07 10 1,539 3,416
2024-06 10 1,499 3,331
2024-05 10 1,619 3,607
2024-04 10 1,625 3,624
2024-03 10 1,567 3,475
2024-02 9 1,474 2,959
2024-01 9 1,325 2,673
2023-12 8 1,060 1,941
2023-11 8 1,066 1,935
2023-10 8 878 1,593
2023-09 6 1,163 1,634
2023-08 6 1,045 1,480
2023-07 5 1,061 1,275
2023-06 5 1,041 1,251
2023-05 5 1,041 1,204
2023-04 5 1,127 1,293
2023-03 5 1,172 1,344
2023-02 5 1,021 1,182
2023-01 7 1,001 1,588
2022-12 6 1,101 1,496
2022-11 6 998 1,364
2022-10 5 1,046 1,202
2022-09 5 897 1,028
2022-08 4 826 744
2022-07 4 797 719
2022-06 4 337 296
2022-05 2 - -
2022-04 2 - -
2022-03 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų