Oficialus pavadinimas: "Transporto draugas", UAB

"Transporto draugas", UAB Įmonės kodas 305994707

"Transporto draugas", UAB PVM kodas LT100014826115 nuo 2022-03-22 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Transporto draugas", UAB (draudėjo kodas 3931973, mokesčių mokėtojo kodas 305994707) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 11 darbuotojai (apdraustieji).

"Transporto draugas", UAB (305994707) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 11 1,346 3,445
2024-08 11 1,327 3,446
2024-07 12 1,055 2,951
2024-06 13 1,206 3,578
2024-05 11 1,425 3,600
2024-04 12 1,406 3,884
2024-03 11 1,244 3,177
2024-02 10 1,258 2,950
2024-01 10 1,414 3,313
2023-12 9 1,033 2,175
2023-11 10 1,080 2,510
2023-10 10 1,082 2,517
2023-09 11 1,072 2,781
2023-08 11 944 2,447
2023-07 9 882 1,868
2023-06 8 1,139 2,116
2023-05 8 942 1,720
2023-04 8 897 1,627
2023-03 8 769 1,453
2023-02 7 792 1,320
2023-01 7 860 1,436
2022-12 6 904 1,290
2022-11 6 841 1,199
2022-10 5 878 1,039
2022-09 5 1,005 1,194
2022-08 5 704 828
2022-07 5 468 545
2022-06 5 594 699
2022-05 4 698 655
2022-04 3 - -
2022-03 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų