Oficialus pavadinimas: Sedula, UAB

Sedula, UAB Įmonės kodas 305991515

Sedula, UAB PVM kodas LT100014762216 nuo 2022-03-01 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Sedula, UAB (draudėjo kodas 3931359, mokesčių mokėtojo kodas 305991515) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 21 darbuotojai (apdraustieji).

Sedula, UAB (305991515) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 21 1,290 6,403
2024-08 21 1,637 8,120
2024-07 21 1,668 8,285
2024-06 21 1,359 6,772
2024-05 18 1,338 5,704
2024-04 16 1,054 3,967
2024-03 15 1,197 4,229
2024-02 15 1,036 3,660
2024-01 15 1,090 3,863
2023-12 15 968 3,424
2023-11 13 1,043 3,185
2023-10 13 1,028 3,141
2023-09 15 942 3,341
2023-08 16 1,191 4,499
2023-07 16 1,132 4,263
2023-06 15 902 3,200
2023-05 16 979 3,691
2023-04 14 1,073 3,510
2023-03 12 892 2,519
2023-02 13 933 2,838
2023-01 14 1,004 3,281
2022-12 14 920 2,998
2022-11 14 854 2,777
2022-10 15 802 2,781
2022-09 17 750 2,957
2022-08 17 1,001 3,968
2022-07 17 1,042 4,128
2022-06 17 932 3,707
2022-05 14 757 2,487
2022-04 12 571 1,598
2022-03 6 692 961
2022-02 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų