Oficialus pavadinimas: "Alfaroute", UAB

"Alfaroute", UAB Įmonės kodas 305976634

"Alfaroute", UAB PVM kodas LT100014712613 nuo 2022-02-04 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje "Alfaroute", UAB (draudėjo kodas 3925941, mokesčių mokėtojo kodas 305976634) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-12 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"Alfaroute", UAB (305976634) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-12 6 1,033 1,410
2024-11 5 1,220 1,390
2024-10 6 1,039 1,417
2024-09 6 1,037 1,415
2024-08 6 976 1,327
2024-07 7 1,115 1,798
2024-06 7 1,105 1,737
2024-05 7 1,107 1,740
2024-04 8 1,158 2,074
2024-03 8 1,148 2,055
2024-02 9 961 1,916
2024-01 6 1,034 1,411
2023-12 5 1,109 1,263
2023-11 6 918 1,249
2023-10 6 823 1,122
2023-09 6 745 1,010
2023-08 5 837 932
2023-07 3 - -
2023-06 4 614 522
2023-05 4 577 491
2023-04 4 378 321
2023-03 4 640 545
2023-02 4 564 480
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 2 - -
2022-09 2 - -
2022-08 2 - -
2022-07 1 - -
2022-06 1 - -
2022-05 1 - -
2022-04 1 - -
2022-03 1 - -
2022-02 1 - -
2022-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų