Oficialus pavadinimas: Garstyčios grūdelis, VšĮ

Garstyčios grūdelis, VšĮ Įmonės kodas 305969508

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje Garstyčios grūdelis, VšĮ (draudėjo kodas 3922455, mokesčių mokėtojo kodas 305969508) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-12 mėnesio gale dirbo 12 darbuotojai (apdraustieji).

Garstyčios grūdelis, VšĮ (305969508) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-12 12 1,080 3,008
2024-11 12 964 2,682
2024-10 10 1,146 2,725
2024-09 8 968 1,846
2024-08 8 807 1,534
2024-07 8 765 1,436
2024-06 9 852 1,831
2024-05 10 757 1,806
2024-04 9 736 1,555
2024-03 9 782 1,655
2024-02 9 720 1,522
2024-01 9 784 1,653
2023-12 9 658 1,385
2023-11 10 627 1,475
2023-10 10 638 1,493
2023-09 5 723 827
2023-08 5 653 742
2023-07 3 - -
2023-06 7 945 1,466
2023-05 6 729 983
2023-04 6 596 818
2023-03 6 604 825
2023-02 4 863 795
2023-01 4 731 686
2022-12 7 743 1,193
2022-11 6 506 720
2022-10 6 473 680
2022-09 5 247 298
2022-08 2 - -
2022-07 2 - -
2022-06 2 - -
2022-05 1 - -
2022-04 1 - -
2022-03 1 - -
2022-02 1 - -
2022-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų