Oficialus pavadinimas: Uphold Lithuania, UAB

Uphold Lithuania, UAB Įmonės kodas 305967101

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Uphold Lithuania, UAB (draudėjo kodas 3921453, mokesčių mokėtojo kodas 305967101) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 19 darbuotojai (apdraustieji).

Uphold Lithuania, UAB (305967101) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 19 2,758 12,274
2024-08 18 2,910 12,268
2024-07 18 2,910 12,268
2024-06 18 3,158 13,353
2024-05 18 2,760 11,662
2024-04 17 2,717 10,862
2024-03 17 2,705 10,881
2024-02 18 3,827 16,326
2024-01 17 2,625 10,564
2023-12 15 2,654 9,406
2023-11 15 2,436 8,610
2023-10 13 2,485 7,585
2023-09 13 2,538 7,736
2023-08 13 2,283 6,978
2023-07 10 2,296 5,445
2023-06 9 2,775 5,869
2023-05 9 3,015 6,296
2023-04 8 4,495 8,308
2023-03 8 2,899 5,338
2023-02 7 3,090 4,988
2023-01 6 3,143 4,361
2022-12 6 3,025 4,165
2022-11 6 2,974 4,093
2022-10 5 3,027 3,442
2022-09 5 3,072 3,498
2022-08 6 2,695 3,670
2022-07 6 2,601 3,550
2022-06 6 2,389 3,239
2022-05 5 2,701 3,037
2022-04 5 2,680 3,012
2022-03 5 2,680 3,012
2022-02 5 1,440 1,620
2022-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų