Oficialus pavadinimas: "Upcoming Health", UAB

"Upcoming Health", UAB Įmonės kodas 305960587

"Upcoming Health", UAB PVM kodas LT100014965415 nuo 2022-05-18 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Upcoming Health", UAB (draudėjo kodas 3920270, mokesčių mokėtojo kodas 305960587) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 8 darbuotojai (apdraustieji).

"Upcoming Health", UAB (305960587) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 8 9,733 15,690
2024-08 8 8,979 14,217
2024-07 8 9,044 14,316
2024-06 8 9,101 17,260
2024-05 8 9,170 17,389
2024-04 8 8,978 17,019
2024-03 8 8,967 16,997
2024-02 7 9,239 15,282
2024-01 7 9,251 15,303
2023-12 7 9,101 12,256
2023-11 7 9,098 12,254
2023-10 7 9,140 12,320
2023-09 7 9,082 12,240
2023-08 7 9,115 12,277
2023-07 7 9,090 12,237
2023-06 7 8,944 14,781
2023-05 7 8,981 14,845
2023-04 7 8,932 14,761
2023-03 6 9,288 13,110
2023-02 6 9,165 12,935
2023-01 6 9,179 12,955
2022-12 6 9,127 5,361
2022-11 6 9,127 6,460
2022-10 6 8,866 6,128
2022-09 5 10,024 6,858
2022-08 5 9,094 5,777
2022-07 5 8,996 7,900
2022-06 5 8,996 7,900
2022-05 4 7,725 4,584
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų