Oficialus pavadinimas: "Drilling LT", UAB

"Drilling LT", UAB Įmonės kodas 305953710

"Drilling LT", UAB PVM kodas LT100014746618 nuo 2022-02-19 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Drilling LT", UAB (draudėjo kodas 3918623, mokesčių mokėtojo kodas 305953710) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 10 darbuotojai (apdraustieji).

"Drilling LT", UAB (305953710) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 10 1,680 4,023
2024-08 11 1,533 4,035
2024-07 12 1,260 3,625
2024-06 12 1,456 4,185
2024-05 14 1,546 5,184
2024-04 13 2,080 6,439
2024-03 11 2,178 5,685
2024-02 11 2,106 5,491
2024-01 11 2,320 6,099
2023-12 11 2,140 5,610
2023-11 10 2,434 5,720
2023-10 11 2,321 5,995
2023-09 11 2,167 5,655
2023-08 10 2,134 5,091
2023-07 12 2,246 6,305
2023-06 12 2,166 6,072
2023-05 12 1,716 4,795
2023-04 9 1,942 4,104
2023-03 12 1,421 3,970
2023-02 12 1,400 3,829
2023-01 14 1,161 3,866
2022-12 7 1,296 2,144
2022-11 6 1,602 2,284
2022-10 5 1,566 1,859
2022-09 2 - -
2022-08 1 - -
2022-07 1 - -
2022-06 1 - -
2022-05 1 - -
2022-04 1 - -
2022-03 1 - -
2022-02 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų