Oficialus pavadinimas: "Involutus", UAB

"Involutus", UAB Įmonės kodas 305950187

"Involutus", UAB PVM kodas LT100014584810 nuo 2021-12-22 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Involutus", UAB (draudėjo kodas 3917229, mokesčių mokėtojo kodas 305950187) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 7 darbuotojai (apdraustieji).

"Involutus", UAB (305950187) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 7 1,848 3,101
2024-08 7 1,582 2,645
2024-07 6 1,663 2,383
2024-06 7 1,616 2,706
2024-05 6 1,641 2,351
2024-04 7 1,428 2,391
2024-03 7 1,491 2,500
2024-02 8 1,113 2,107
2024-01 7 1,370 2,237
2023-12 7 1,453 2,373
2023-11 7 1,393 2,279
2023-10 6 1,127 1,608
2023-09 7 1,067 1,783
2023-08 7 923 1,519
2023-07 7 934 1,539
2023-06 6 918 1,320
2023-05 7 956 1,573
2023-04 7 917 1,513
2023-03 7 957 1,566
2023-02 7 904 1,489
2023-01 7 746 1,214
2022-12 5 861 1,011
2022-11 5 828 972
2022-10 5 832 976
2022-09 5 723 844
2022-08 5 727 848
2022-07 5 717 837
2022-06 5 685 797
2022-05 5 715 834
2022-04 5 689 805
2022-03 5 590 716
2022-02 4 498 484
2022-01 3 - -
2021-12 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų