Oficialus pavadinimas: Retransa, UAB

Retransa, UAB Įmonės kodas 305947426

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje Retransa, UAB (draudėjo kodas 3914166, mokesčių mokėtojo kodas 305947426) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-10 mėnesio gale dirbo 8 darbuotojai (apdraustieji).

Retransa, UAB (305947426) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-10 8 2,096 3,780
2024-09 11 1,252 3,187
2024-08 24 534 2,887
2024-07 30 1,341 9,045
2024-06 35 1,200 9,367
2024-05 40 1,035 9,258
2024-04 39 1,264 10,979
2024-03 42 1,190 11,122
2024-02 27 1,063 6,457
2024-01 30 942 6,322
2023-12 32 1,063 7,586
2023-11 35 1,105 8,698
2023-10 34 875 6,729
2023-09 34 922 7,146
2023-08 38 891 7,678
2023-07 37 884 7,447
2023-06 47 932 9,643
2023-05 41 1,179 10,732
2023-04 46 1,009 10,300
2023-03 38 1,067 8,937
2023-02 44 997 9,677
2023-01 41 937 8,468
2022-12 42 868 7,969
2022-11 40 1,039 9,068
2022-10 40 1,019 8,903
2022-09 38 850 7,028
2022-08 27 778 4,595
2022-07 16 916 3,231
2022-06 14 955 2,943
2022-05 11 731 1,763
2022-04 9 527 1,030
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų