Oficialus pavadinimas: GlobalTips Europe, UAB

GlobalTips Europe, UAB Įmonės kodas 305942984

GlobalTips Europe, UAB PVM kodas LT100014940712 nuo 2022-05-07 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje GlobalTips Europe, UAB (draudėjo kodas 3913837, mokesčių mokėtojo kodas 305942984) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

GlobalTips Europe, UAB (305942984) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 2,766 2,685
2024-08 4 2,766 2,685
2024-07 4 2,777 2,696
2024-06 4 2,766 2,685
2024-05 4 2,259 2,193
2024-04 4 2,220 2,156
2024-03 4 2,143 2,081
2024-02 4 2,220 2,156
2024-01 4 2,220 2,156
2023-12 4 2,199 2,135
2023-11 4 2,199 2,135
2023-10 4 2,199 2,135
2023-09 4 2,199 2,135
2023-08 4 2,199 2,135
2023-07 4 2,199 2,135
2023-06 4 2,199 2,110
2023-05 4 2,199 2,110
2023-04 4 2,209 2,119
2023-03 4 2,959 2,846
2023-02 4 2,479 2,380
2023-01 4 2,873 2,763
2022-12 4 2,765 2,638
2022-11 4 2,907 2,775
2022-10 4 2,593 2,470
2022-09 4 3,039 2,901
2022-08 4 2,229 2,120
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 2 - -
2022-04 2 - -
2022-03 1 - -
2022-02 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų