Oficialus pavadinimas: "OAM Sietynas", UAB

"OAM Sietynas", UAB Įmonės kodas 305939333

"OAM Sietynas", UAB PVM kodas LT100014858719 nuo 2022-04-01 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "OAM Sietynas", UAB (draudėjo kodas 3911139, mokesčių mokėtojo kodas 305939333) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 8 darbuotojai (apdraustieji).

"OAM Sietynas", UAB (305939333) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 8 3,535 6,391
2024-08 9 3,318 6,745
2024-07 9 3,222 6,643
2024-06 7 3,751 5,958
2024-05 7 4,544 7,139
2024-04 9 3,144 6,503
2024-03 8 3,240 5,908
2024-02 9 3,377 6,997
2024-01 9 3,043 6,286
2023-12 10 2,774 6,461
2023-11 9 2,753 5,785
2023-10 9 2,499 5,230
2023-09 9 2,135 4,446
2023-08 9 1,898 3,994
2023-07 9 1,890 3,978
2023-06 10 2,181 5,141
2023-05 10 2,034 4,785
2023-04 10 2,064 4,858
2023-03 9 1,947 4,105
2023-02 9 2,044 4,311
2023-01 7 2,129 3,491
2022-12 7 4,303 7,194
2022-11 7 2,119 3,487
2022-10 6 2,011 2,890
2022-09 4 1,432 1,360
2022-08 4 1,557 1,465
2022-07 4 1,430 1,341
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 2 - -
2022-03 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų