Oficialus pavadinimas: "Mano Azija", UAB

"Mano Azija", UAB Įmonės kodas 305925725

"Mano Azija", UAB PVM kodas LT100014575013 nuo 2021-12-17 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Mano Azija", UAB (draudėjo kodas 3903493, mokesčių mokėtojo kodas 305925725) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"Mano Azija", UAB (305925725) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 6 1,627 2,285
2024-08 8 975 1,823
2024-07 9 970 2,049
2024-06 7 1,737 2,738
2024-05 6 1,344 1,764
2024-04 5 1,202 1,311
2024-03 5 1,290 1,408
2024-02 5 1,116 1,200
2024-01 6 1,123 1,489
2023-12 5 1,076 1,189
2023-11 5 1,212 1,341
2023-10 5 1,353 1,491
2023-09 5 1,230 1,362
2023-08 5 1,103 1,218
2023-07 7 690 1,072
2023-06 5 873 937
2023-05 6 1,229 1,666
2023-04 6 844 1,133
2023-03 5 1,033 1,164
2023-02 6 703 963
2023-01 6 881 1,227
2022-12 6 1,148 1,601
2022-11 4 1,795 1,669
2022-10 7 1,373 2,274
2022-09 7 960 1,609
2022-08 6 1,258 1,829
2022-07 7 1,413 2,354
2022-06 6 1,213 1,736
2022-05 7 755 1,264
2022-04 1 - -
2022-03 1 - -
2022-02 1 - -
2022-01 1 - -
2021-12 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų