Oficialus pavadinimas: "Skandinavijos paslaugos", MB

"Skandinavijos paslaugos", MB Įmonės kodas 305917600

"Skandinavijos paslaugos", MB PVM kodas LT100015232813 nuo 2022-09-01 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Skandinavijos paslaugos", MB (draudėjo kodas 3899078, mokesčių mokėtojo kodas 305917600) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 18 darbuotojai (apdraustieji).

"Skandinavijos paslaugos", MB (305917600) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 18 932 3,916
2024-08 15 1,075 3,763
2024-07 17 1,044 4,158
2024-06 22 1,028 5,149
2024-05 22 976 4,882
2024-04 19 712 3,131
2024-03 12 819 2,370
2024-02 11 1,002 2,661
2024-01 11 929 2,467
2023-12 10 767 1,854
2023-11 10 953 2,298
2023-10 12 417 1,188
2023-09 9 1,111 2,371
2023-08 10 758 1,793
2023-07 9 717 1,519
2023-06 6 1,141 1,581
2023-05 6 565 788
2023-04 7 1,049 1,710
2023-03 7 791 1,265
2023-02 9 237 480
2023-01 5 1,208 1,368
2022-12 7 749 1,183
2022-11 9 589 1,229
2022-10 4 859 566
2022-09 5 836 632
2022-08 7 654 689
2022-07 6 808 767
2022-06 3 - -
2022-05 6 410 438
2022-04 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų