Oficialus pavadinimas: ICM Solutions, UAB

ICM Solutions, UAB Įmonės kodas 305914675

ICM Solutions, UAB PVM kodas LT100015121115 nuo 2022-07-20 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje ICM Solutions, UAB (draudėjo kodas 3896827, mokesčių mokėtojo kodas 305914675) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 143 darbuotojai (apdraustieji).

ICM Solutions, UAB (305914675) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 143 1,497 48,683
2024-08 130 1,514 44,806
2024-07 126 1,570 45,011
2024-06 120 1,572 43,069
2024-05 110 1,553 39,015
2024-04 99 1,543 34,906
2024-03 94 1,699 36,417
2024-02 92 1,634 34,099
2024-01 102 1,692 39,077
2023-12 100 1,439 32,499
2023-11 103 1,383 32,050
2023-10 102 1,394 32,064
2023-09 89 1,429 28,773
2023-08 86 1,504 29,368
2023-07 73 1,454 24,095
2023-06 80 1,350 24,614
2023-05 56 1,534 19,560
2023-04 46 1,320 13,761
2023-03 45 1,567 16,116
2023-02 49 1,368 15,340
2023-01 33 1,577 11,866
2022-12 37 1,217 10,235
2022-11 27 1,074 6,581
2022-10 17 1,320 5,018
2022-09 21 839 4,024
2022-08 14 1,066 3,411
2022-07 4 510 477
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų