Oficialus pavadinimas: "Noratrans", UAB

"Noratrans", UAB Įmonės kodas 305913908

"Noratrans", UAB PVM kodas LT100014427318 nuo 2021-10-21 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Noratrans", UAB (draudėjo kodas 3896551, mokesčių mokėtojo kodas 305913908) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"Noratrans", UAB (305913908) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 1 - -
2024-08 1 - -
2024-07 1 - -
2024-06 1 - -
2024-05 1 - -
2024-04 1 - -
2024-03 3 - -
2024-02 1 - -
2024-01 2 - -
2023-12 5 967 1,082
2023-11 6 1,176 1,599
2023-10 5 957 1,078
2023-09 6 927 1,277
2023-08 6 903 1,219
2023-07 6 833 1,160
2023-06 6 1,282 1,768
2023-05 6 1,289 1,785
2023-04 6 1,056 1,484
2023-03 6 1,136 1,544
2023-02 6 1,186 1,633
2023-01 4 1,239 1,202
2022-12 5 1,025 1,195
2022-11 6 1,003 1,392
2022-10 5 1,065 1,226
2022-09 5 1,058 1,219
2022-08 5 974 1,126
2022-07 6 852 1,157
2022-06 6 952 1,298
2022-05 7 1,169 1,876
2022-04 8 984 1,787
2022-03 8 941 1,727
2022-02 6 1,191 1,653
2022-01 4 784 700
2021-12 2 - -
2021-11 1 - -
2021-10 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų