Oficialus pavadinimas: "Timerenta", UAB

"Timerenta", UAB Įmonės kodas 305910901

"Timerenta", UAB PVM kodas LT100015295519 nuo 2022-09-27 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje "Timerenta", UAB (draudėjo kodas 3863116, mokesčių mokėtojo kodas 305910901) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-12 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Timerenta", UAB (305910901) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-12 5 731 834
2024-11 5 712 811
2024-10 5 551 618
2024-09 4 624 544
2024-08 3 - -
2024-07 4 768 681
2024-06 4 812 718
2024-05 4 722 645
2024-04 5 965 1,108
2024-03 5 863 1,012
2024-02 5 1,240 1,469
2024-01 5 964 1,135
2023-12 4 687 635
2023-11 4 687 635
2023-10 4 687 635
2023-09 4 687 635
2023-08 4 688 636
2023-07 4 694 641
2023-06 4 687 635
2023-05 4 687 635
2023-04 4 687 635
2023-03 4 687 635
2023-02 4 687 635
2023-01 4 687 635
2022-12 4 575 529
2022-11 4 556 513
2022-10 3 - -
2022-09 2 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 2 - -
2021-12 1 - -
2021-11 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų