Oficialus pavadinimas: "Profilaktika", UAB

"Profilaktika", UAB Įmonės kodas 305909703

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Profilaktika", UAB (draudėjo kodas 3863127, mokesčių mokėtojo kodas 305909703) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 16 darbuotojai (apdraustieji).

"Profilaktika", UAB (305909703) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 16 1,893 7,266
2024-08 16 1,855 7,116
2024-07 16 1,881 7,217
2024-06 18 1,694 7,315
2024-05 18 1,770 7,624
2024-04 19 1,687 7,681
2024-03 19 1,644 7,482
2024-02 19 1,752 7,983
2024-01 19 1,695 7,716
2023-12 18 1,563 6,732
2023-11 18 1,625 7,003
2023-10 17 1,632 6,629
2023-09 17 1,534 6,218
2023-08 16 1,577 6,014
2023-07 15 1,628 5,816
2023-06 15 1,675 5,984
2023-05 16 1,581 6,029
2023-04 16 1,459 5,555
2023-03 16 1,468 5,589
2023-02 15 1,520 5,423
2023-01 14 1,511 5,023
2022-12 13 1,398 4,311
2022-11 13 1,454 4,489
2022-10 15 1,223 4,334
2022-09 13 1,324 4,052
2022-08 13 1,304 4,000
2022-07 10 1,170 2,759
2022-06 9 1,336 2,838
2022-05 9 1,342 2,850
2022-04 7 1,494 2,458
2022-03 6 1,454 2,044
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų