Oficialus pavadinimas: "Aliuteam", UAB

"Aliuteam", UAB Įmonės kodas 305901133

"Aliuteam", UAB PVM kodas LT100014398817 nuo 2021-10-09 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Aliuteam", UAB (draudėjo kodas 3859538, mokesčių mokėtojo kodas 305901133) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 8 darbuotojai (apdraustieji).

"Aliuteam", UAB (305901133) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 8 1,850 3,495
2024-08 8 1,695 3,177
2024-07 9 1,456 3,068
2024-06 7 1,698 2,775
2024-05 8 1,622 2,967
2024-04 8 1,531 2,812
2024-03 8 1,292 2,354
2024-02 8 1,406 2,590
2024-01 8 1,472 2,720
2023-12 8 1,522 2,807
2023-11 8 1,372 2,530
2023-10 8 2,377 4,416
2023-09 8 1,510 2,783
2023-08 8 1,930 3,567
2023-07 8 1,967 3,651
2023-06 7 2,424 3,896
2023-05 7 1,424 2,305
2023-04 7 1,007 1,645
2023-03 8 588 1,103
2023-02 8 943 1,774
2023-01 8 809 1,481
2022-12 3 - -
2022-11 4 777 718
2022-10 4 682 633
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų