Oficialus pavadinimas: "Transaland", UAB

"Transaland", UAB Įmonės kodas 305897507

"Transaland", UAB PVM kodas LT100014450718 nuo 2021-10-29 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Transaland", UAB (draudėjo kodas 3859219, mokesčių mokėtojo kodas 305897507) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 8 darbuotojai (apdraustieji).

"Transaland", UAB (305897507) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 8 906 1,706
2024-08 9 719 1,505
2024-07 8 1,007 1,886
2024-06 6 1,065 1,485
2024-05 6 1,089 1,530
2024-04 6 981 1,371
2024-03 6 688 972
2024-02 7 751 1,246
2024-01 6 770 1,088
2023-12 7 534 880
2023-11 6 595 839
2023-10 7 723 1,199
2023-09 8 535 1,007
2023-08 7 482 788
2023-07 9 514 1,082
2023-06 7 641 1,060
2023-05 7 938 1,566
2023-04 7 743 1,238
2023-03 7 782 1,300
2023-02 6 716 1,018
2023-01 6 703 996
2022-12 5 688 833
2022-11 5 641 776
2022-10 4 520 503
2022-09 4 610 590
2022-08 4 506 490
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 4 509 494
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 2 - -
2021-09 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų