Oficialus pavadinimas: A.ID Europe, UAB

A.ID Europe, UAB Įmonės kodas 305895659

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje A.ID Europe, UAB (draudėjo kodas 3858046, mokesčių mokėtojo kodas 305895659) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-12 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

A.ID Europe, UAB (305895659) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-12 4 3,018 2,820
2024-11 4 3,136 2,932
2024-10 4 2,976 2,776
2024-09 5 4,263 5,062
2024-08 5 3,776 4,470
2024-07 5 3,814 4,510
2024-06 5 3,776 4,470
2024-05 5 3,776 4,470
2024-04 5 4,582 5,409
2024-03 4 3,544 3,328
2024-02 4 4,227 3,965
2024-01 4 3,445 3,241
2023-12 4 4,004 3,761
2023-11 4 3,506 3,291
2023-10 4 3,541 3,326
2023-09 4 3,506 3,291
2023-08 4 3,508 3,294
2023-07 4 3,244 3,045
2023-06 5 2,264 2,564
2023-05 2 - -
2023-04 1 - -
2023-03 1 - -
2023-02 1 - -
2023-01 1 - -
2022-12 1 - -
2022-11 1 - -
2022-10 1 - -
2022-09 1 - -
2022-08 2 - -
2022-07 2 - -
2022-06 2 - -
2022-05 2 - -
2022-04 2 - -
2022-03 2 - -
2022-02 1 - -
2022-01 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų