Oficialus pavadinimas: "Oflex", UAB

"Oflex", UAB Įmonės kodas 305890701

"Oflex", UAB PVM kodas LT100014465716 nuo 2021-11-06 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Oflex", UAB (draudėjo kodas 3854159, mokesčių mokėtojo kodas 305890701) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 72 darbuotojai (apdraustieji).

"Oflex", UAB (305890701) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 72 1,544 25,993
2024-02 66 1,431 22,011
2024-01 75 1,328 23,171
2023-12 62 1,443 20,880
2023-11 75 1,323 23,237
2023-10 75 1,228 21,672
2023-09 71 1,326 22,355
2023-08 70 1,185 19,689
2023-07 53 1,265 15,924
2023-06 54 1,192 15,262
2023-05 54 1,276 16,252
2023-04 63 1,142 17,042
2023-03 57 1,206 16,241
2023-02 53 1,217 15,222
2023-01 51 1,173 14,214
2022-12 50 1,101 12,964
2022-11 49 1,112 12,781
2022-10 46 1,015 10,982
2022-09 33 1,058 8,142
2022-08 23 1,133 6,027
2022-07 20 800 3,765
2022-06 17 1,032 4,115
2022-05 18 1,117 4,680
2022-04 19 801 3,540
2022-03 19 769 3,416
2022-02 14 848 2,716
2022-01 9 1,037 2,123
2021-12 7 797 1,284
2021-11 8 809 1,497
2021-10 4 693 656
2021-09 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų