Oficialus pavadinimas: "Interbridge services", UAB

"Interbridge services", UAB Įmonės kodas 305889873

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje "Interbridge services", UAB (draudėjo kodas 3854401, mokesčių mokėtojo kodas 305889873) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-12 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"Interbridge services", UAB (305889873) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-12 1 - -
2024-11 1 - -
2024-10 1 - -
2024-09 1 - -
2024-08 1 - -
2024-07 1 - -
2024-06 3 - -
2024-05 8 3,812 6,652
2024-04 9 2,881 5,740
2024-03 9 2,475 4,861
2024-02 7 2,684 4,018
2024-01 7 4,208 6,286
2023-12 7 2,583 3,867
2023-11 7 2,614 3,913
2023-10 7 2,613 3,911
2023-09 7 2,682 4,014
2023-08 6 2,466 3,243
2023-07 6 2,276 3,001
2023-06 5 1,867 2,081
2023-05 5 1,823 2,035
2023-04 4 1,990 1,789
2023-03 3 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 1 - -
2022-11 1 - -
2022-10 1 - -
2022-09 1 - -
2022-08 1 - -
2022-07 1 - -
2022-06 1 - -
2022-05 1 - -
2022-04 1 - -
2022-03 1 - -
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų