Oficialus pavadinimas: "Mnogoknig", UAB

"Mnogoknig", UAB Įmonės kodas 305888440

"Mnogoknig", UAB PVM kodas LT100014376917 nuo 2021-10-01 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Mnogoknig", UAB (draudėjo kodas 3852540, mokesčių mokėtojo kodas 305888440) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 13 darbuotojai (apdraustieji).

"Mnogoknig", UAB (305888440) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 13 1,344 3,967
2024-02 13 1,338 3,945
2024-01 13 1,417 4,180
2023-12 13 1,305 3,850
2023-11 14 1,328 4,237
2023-10 13 1,360 4,042
2023-09 14 1,292 4,089
2023-08 15 1,366 4,617
2023-07 15 1,204 4,081
2023-06 14 1,264 3,958
2023-05 14 1,183 3,719
2023-04 8 1,275 2,255
2023-03 9 1,329 2,632
2023-02 9 1,133 2,243
2023-01 9 1,196 2,366
2022-12 9 1,062 2,104
2022-11 9 956 1,901
2022-10 8 1,104 1,952
2022-09 8 1,075 1,908
2022-08 8 1,114 1,984
2022-07 8 1,138 2,057
2022-06 8 1,078 1,937
2022-05 8 1,210 2,183
2022-04 8 1,045 1,882
2022-03 8 1,106 1,986
2022-02 6 1,073 1,467
2022-01 7 839 1,324
2021-12 8 867 1,567
2021-11 8 690 1,250
2021-10 1 - -
2021-09 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų