Oficialus pavadinimas: Remote Lithuania, UAB

Remote Lithuania, UAB Įmonės kodas 305888351

Remote Lithuania, UAB PVM kodas LT100014565319 nuo 2021-12-15 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Remote Lithuania, UAB (draudėjo kodas 3852534, mokesčių mokėtojo kodas 305888351) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 41 darbuotojai (apdraustieji).

Remote Lithuania, UAB (305888351) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 41 6,012 55,359
2024-02 39 5,929 51,821
2024-01 36 6,520 53,304
2023-12 34 5,229 37,348
2023-11 35 5,141 37,921
2023-10 35 5,597 40,577
2023-09 36 6,014 48,329
2023-08 35 6,462 51,582
2023-07 35 5,228 41,795
2023-06 33 5,647 42,573
2023-05 33 5,556 41,888
2023-04 32 5,372 39,342
2023-03 34 5,154 40,169
2023-02 28 5,355 34,001
2023-01 24 5,398 29,400
2022-12 21 5,522 23,924
2022-11 20 5,660 23,279
2022-10 19 5,459 21,887
2022-09 18 6,010 23,465
2022-08 16 5,631 20,688
2022-07 16 6,906 25,506
2022-06 12 7,854 21,737
2022-05 8 7,528 13,868
2022-04 8 4,268 7,832
2022-03 4 2,711 2,458
2022-02 1 - -
2022-01 1 - -
2021-12 1 - -
2021-11 1 - -
2021-10 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų