Oficialus pavadinimas: Konga, UAB

Konga, UAB Įmonės kodas 305875119

Konga, UAB PVM kodas LT100014337018 nuo 2021-09-16 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Konga, UAB (draudėjo kodas 3850054, mokesčių mokėtojo kodas 305875119) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

Konga, UAB (305875119) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 3,020 2,769
2024-08 4 2,851 2,609
2024-07 4 3,185 2,941
2024-06 4 2,742 2,510
2024-05 4 2,607 2,399
2024-04 4 2,685 2,479
2024-03 18 1,591 6,740
2024-02 18 1,761 7,399
2024-01 17 1,676 6,649
2023-12 15 1,445 5,053
2023-11 15 1,532 5,315
2023-10 15 2,286 7,956
2023-09 15 1,630 5,712
2023-08 14 1,606 5,157
2023-07 13 1,469 4,360
2023-06 13 1,731 5,117
2023-05 12 1,655 4,655
2023-04 12 1,413 3,998
2023-03 13 1,728 5,261
2023-02 11 1,461 3,663
2023-01 10 1,127 2,556
2022-12 1 - -
2022-11 1 - -
2022-10 1 - -
2022-09 1 - -
2022-08 1 - -
2022-07 1 - -
2022-06 1 - -
2022-05 1 - -
2022-04 1 - -
2022-03 1 - -
2022-02 1 - -
2022-01 1 - -
2021-12 1 - -
2021-11 1 - -
2021-10 1 - -
2021-09 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų