Oficialus pavadinimas: "Juvelyras", MB

"Juvelyras", MB Įmonės kodas 305864101

"Juvelyras", MB PVM kodas LT100014565419 nuo 2021-12-15 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Juvelyras", MB (draudėjo kodas 3848648, mokesčių mokėtojo kodas 305864101) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Juvelyras", MB (305864101) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 382 337
2024-08 4 382 337
2024-07 4 331 294
2024-06 4 382 337
2024-05 4 387 341
2024-04 4 282 252
2024-03 4 324 287
2024-02 4 382 337
2024-01 4 287 256
2023-12 4 388 340
2023-11 4 329 290
2023-10 4 233 209
2023-09 4 340 299
2023-08 4 340 299
2023-07 4 336 296
2023-06 4 311 274
2023-05 4 340 299
2023-04 4 284 251
2023-03 4 266 236
2023-02 4 337 292
2023-01 4 340 294
2022-12 4 297 257
2022-11 4 177 155
2022-10 4 230 198
2022-09 5 494 529
2022-08 4 735 625
2022-07 4 638 542
2022-06 4 737 627
2022-05 4 743 632
2022-04 4 675 574
2022-03 4 706 600
2022-02 4 593 519
2022-01 4 643 569
2021-12 4 613 541
2021-11 4 647 570
2021-10 3 - -
2021-09 2 - -
2021-08 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų