Oficialus pavadinimas: Antalgija, UAB

Antalgija, UAB Įmonės kodas 305821114

Antalgija, UAB PVM kodas LT100014273119 nuo 2021-08-21 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Antalgija, UAB (draudėjo kodas 3839601, mokesčių mokėtojo kodas 305821114) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 22 darbuotojai (apdraustieji).

Antalgija, UAB (305821114) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 22 776 3,851
2024-08 19 938 4,037
2024-07 17 944 3,639
2024-06 16 819 3,008
2024-05 18 966 4,056
2024-04 18 781 3,243
2024-03 18 825 3,455
2024-02 18 821 3,441
2024-01 19 816 3,617
2023-12 17 766 3,050
2023-11 17 839 3,347
2023-10 17 778 3,097
2023-09 16 889 3,341
2023-08 16 937 3,537
2023-07 17 836 3,351
2023-06 17 699 2,775
2023-05 20 606 2,870
2023-04 18 581 2,493
2023-03 17 567 2,293
2023-02 15 573 2,044
2023-01 13 611 1,893
2022-12 4 536 511
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 2 - -
2021-07 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų