Oficialus pavadinimas: Li Arnani, UAB

Li Arnani, UAB Įmonės kodas 305805633

Li Arnani, UAB PVM kodas LT100015178310 nuo 2022-08-10 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Li Arnani, UAB (draudėjo kodas 3834437, mokesčių mokėtojo kodas 305805633) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 12 darbuotojai (apdraustieji).

Li Arnani, UAB (305805633) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 12 880 2,412
2024-08 17 706 2,726
2024-07 14 639 2,063
2024-06 14 689 2,188
2024-05 12 732 2,025
2024-04 6 549 766
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 5 616 719
2023-11 5 827 943
2023-10 13 389 1,145
2023-09 21 726 3,364
2023-08 21 901 4,206
2023-07 25 831 4,255
2023-06 22 1,009 4,723
2023-05 21 924 3,948
2023-04 19 1,052 3,958
2023-03 21 951 3,858
2023-02 20 958 3,892
2023-01 17 882 2,971
2022-12 15 727 1,932
2022-11 11 426 1,106
2022-10 6 747 1,058
2022-09 6 785 1,105
2022-08 3 - -
2022-07 1 - -
2022-06 1 - -
2022-05 1 - -
2022-04 1 - -
2022-03 1 - -
2022-02 1 - -
2022-01 1 - -
2021-12 1 - -
2021-11 1 - -
2021-10 1 - -
2021-09 1 - -
2021-08 1 - -
2021-07 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų