Oficialus pavadinimas: Khronas, UAB

Khronas, UAB Įmonės kodas 305798637

Khronas, UAB PVM kodas LT100014224716 nuo 2021-07-31 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Khronas, UAB (draudėjo kodas 3833170, mokesčių mokėtojo kodas 305798637) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

Khronas, UAB (305798637) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 6 1,021 1,478
2024-02 6 1,043 1,502
2024-01 6 1,051 1,524
2023-12 6 1,166 1,685
2023-11 6 1,184 1,710
2023-10 6 1,174 1,699
2023-09 6 753 1,088
2023-08 6 1,092 1,578
2023-07 6 1,218 1,751
2023-06 6 1,174 1,675
2023-05 6 1,160 1,656
2023-04 6 1,108 1,581
2023-03 6 988 1,406
2023-02 6 941 1,343
2023-01 7 773 1,252
2022-12 6 1,006 1,376
2022-11 6 1,020 1,396
2022-10 7 999 1,580
2022-09 6 871 1,204
2022-08 6 908 1,234
2022-07 5 1,059 1,194
2022-06 5 1,024 1,109
2022-05 5 1,030 1,116
2022-04 5 977 1,059
2022-03 6 625 818
2022-02 7 624 949
2022-01 7 645 998
2021-12 5 979 1,056
2021-11 5 1,014 1,094
2021-10 5 936 1,010
2021-09 6 610 794
2021-08 5 668 725
2021-07 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų