Oficialus pavadinimas: "Vertalis", UAB

"Vertalis", UAB Įmonės kodas 305794126

"Vertalis", UAB PVM kodas LT100014211217 nuo 2021-07-27 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Vertalis", UAB (draudėjo kodas 3831608, mokesčių mokėtojo kodas 305794126) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"Vertalis", UAB (305794126) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 1 - -
2024-02 16 694 2,504
2024-01 10 389 808
2023-12 17 829 3,102
2023-11 16 996 3,518
2023-10 15 1,158 3,948
2023-09 18 1,021 3,857
2023-08 19 921 3,814
2023-07 18 1,181 4,667
2023-06 18 1,339 5,295
2023-05 20 1,153 4,963
2023-04 23 1,146 5,543
2023-03 23 1,159 5,553
2023-02 24 862 4,173
2023-01 22 1,170 5,303
2022-12 24 998 4,727
2022-11 23 1,004 4,620
2022-10 21 953 4,036
2022-09 22 747 3,429
2022-08 16 856 2,945
2022-07 16 892 3,010
2022-06 19 766 2,846
2022-05 16 836 2,550
2022-04 15 928 2,620
2022-03 17 861 2,722
2022-02 18 916 2,065
2022-01 14 671 2,103
2021-12 12 547 1,416
2021-11 9 565 1,101
2021-10 5 624 682
2021-09 5 657 716
2021-08 7 736 1,115
2021-07 4 344 309
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų