Oficialus pavadinimas: "DOB Transport", MB

"DOB Transport", MB Įmonės kodas 305786617

"DOB Transport", MB PVM kodas LT100014139213 nuo 2021-06-24 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "DOB Transport", MB (draudėjo kodas 3825810, mokesčių mokėtojo kodas 305786617) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"DOB Transport", MB (305786617) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 3 - -
2024-08 3 - -
2024-07 3 - -
2024-06 3 - -
2024-05 4 1,023 964
2024-04 3 - -
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 4 854 829
2023-12 5 705 856
2023-11 5 850 1,031
2023-10 6 574 836
2023-09 5 677 821
2023-08 5 740 898
2023-07 5 1,004 1,218
2023-06 5 646 784
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 5 525 631
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 4 501 478
2022-11 3 - -
2022-10 5 709 857
2022-09 4 920 889
2022-08 5 801 968
2022-07 6 826 1,199
2022-06 6 1,016 1,476
2022-05 5 373 451
2022-04 2 - -
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 2 - -
2021-09 1 - -
2021-08 1 - -
2021-07 1 - -
2021-06 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų