Oficialus pavadinimas: "Avakmenista", UAB

"Avakmenista", UAB Įmonės kodas 305775649

"Avakmenista", UAB PVM kodas LT100014624116 nuo 2022-01-08 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Avakmenista", UAB (draudėjo kodas 3822264, mokesčių mokėtojo kodas 305775649) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Avakmenista", UAB (305775649) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 1,234 1,145
2024-08 4 1,091 1,006
2024-07 4 1,028 952
2024-06 3 - -
2024-05 3 - -
2024-04 2 - -
2024-03 3 - -
2024-02 2 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 4 1,011 956
2023-10 5 977 1,134
2023-09 5 938 1,088
2023-08 5 978 1,136
2023-07 5 976 1,133
2023-06 5 763 875
2023-05 6 665 912
2023-04 6 707 965
2023-03 6 652 888
2023-02 4 958 845
2023-01 4 1,137 1,018
2022-12 4 979 875
2022-11 4 733 688
2022-10 4 638 595
2022-09 4 735 689
2022-08 4 735 689
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 2 - -
2021-10 2 - -
2021-09 2 - -
2021-08 1 - -
2021-07 1 - -
2021-06 1 - -
2021-05 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų