Oficialus pavadinimas: Anima et corpus clinic, UAB

Anima et corpus clinic, UAB Įmonės kodas 305766835

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje Anima et corpus clinic, UAB (draudėjo kodas 3820660, mokesčių mokėtojo kodas 305766835) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-12 mėnesio gale dirbo 9 darbuotojai (apdraustieji).

Anima et corpus clinic, UAB (305766835) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-12 9 867 1,812
2024-11 11 850 2,148
2024-10 10 660 1,495
2024-09 10 472 1,076
2024-08 11 531 1,312
2024-07 9 746 1,496
2024-06 9 637 1,291
2024-05 9 606 1,212
2024-04 9 589 1,177
2024-03 9 515 1,027
2024-02 10 457 1,022
2024-01 10 409 927
2023-12 9 159 330
2023-11 9 150 312
2023-10 7 139 230
2023-09 7 139 230
2023-08 7 131 216
2023-07 7 135 224
2023-06 7 139 230
2023-05 7 139 230
2023-04 6 111 161
2023-03 1 - -
2023-02 1 - -
2023-01 1 - -
2022-12 1 - -
2022-11 1 - -
2022-10 1 - -
2022-09 1 - -
2022-08 1 - -
2022-07 1 - -
2022-06 1 - -
2022-05 1 - -
2022-04 1 - -
2022-03 1 - -
2022-02 1 - -
2022-01 1 - -
2021-12 1 - -
2021-11 1 - -
2021-10 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų